Czy życie można …

wrz 3, 2019 | Przemyślenia

Czy życie można przeżywać bez świadomości, kim się jest? Czy można żyć bezwolnie i robić tylko to, czego oczekują od nas inni? Czy można tylko biegać za pragnieniami, a uciekać od strachu? Czy można żyć, patrząc przez pryzmat materializmu, wiedzy, władzy, seksu, pseudo miłości? Czy można żyć bez umiejętności uczenia się z własnych doświadczeń? Czy można przeżyć życie bez poznania, czym jest prawdziwa miłość? Czy można przeżyć życie powoli umierając?

Można !

​Większość z nas żyje w osamotnieniu i oddzieleniu. Większość z nas opiera się temu, co ma nastąpić i broni tego, co już posiada. Życiem większości z nas kieruje ego i ono decyduje czy zaspokoić pragnienia, czy oprzeć się pokusie. Niewielu idzie drogą duszy. Większość poświęca ciału swój cały wolny czas. Większość z nas osądza, pragnie, oczekuje, cierpi. Większość nie chce dostrzec drugiego człowieka. Większość z nas nie zna siebie.

Twoje preference plików cookies

Używamy plików cookie własnych i stron trzecich, aby usprawnić nawigację, analizować korzystanie z witryny, zapamiętywać preferencje użytkownika oraz dostarczać spersonalizowane treści i reklamy. Pliki cookie stron trzecich są zapisywane wyłącznie za zgodą użytkownika.

Niezbędne

COOKIEEYE-CONSENT - 1 rok - CookieYes sets this cookie to remember users consent preferences so that their preferences are respected on their subsequent visits to this site. It does not collect or store any personal information of the site visitors.
_GRECAPTCHA - 1 rok - This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
woocommerce_items_in_cart - sesja - WooCommerce sets this cookie to record if there are any items in the WooCommerce shopping cart.
woocommerce_cart_hash - sesja - This cookie is set by WooCommerce. The cookie helps WooCommerce determine when cart contents/data changes.

Funkcjonalne

Pomagają w udostępnianiu treści w mediach społecznościowych i innych funkcjach stron trzecich.

Analityczne

Pozwalają zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z witryny.

Wydajnościowe

Pomagają analizować wydajność witryny i poprawiać doświadczenia użytkowników.

Reklamowe

Dostarczają spersonalizowane reklamy i śledzą skuteczność kampanii.