Podzielę

wrz 22, 2022 | Przemyślenia

Podzielę się z Tobą małą dygresją co do marzeń, bo mówienie o nich ładnie i ulotnie brzmi, zwłaszcza w Internecie. Proszę, uważaj na swoje marzenia. Sam w życiu miałem wiele marzeń, które kosztowały mnie wiele trudu i poświęcenia. Dużo straciłem i wiem, że marzenia kosztują, dlatego dzisiaj staram się żyć tak, by zbyt wiele nie marzyć, a jeżeli już ulegam marzeniom, to tylko wtedy, kiedy są naprawdę ważne i pochodzą z mego serca. Poza tym, każda intencja lub marzenie, nawet to niespełnione, będzie miało swoje odbicie w zwierciadle życia, wpływając później na nas samych i nasze otoczenie. Dlatego bądź uważny i odpowiedzialny za to, o czym marzysz i o co prosisz, bo wszystko, w co uwierzysz, może się ziścić.

Twoje preference plików cookies

Używamy plików cookie własnych i stron trzecich, aby usprawnić nawigację, analizować korzystanie z witryny, zapamiętywać preferencje użytkownika oraz dostarczać spersonalizowane treści i reklamy. Pliki cookie stron trzecich są zapisywane wyłącznie za zgodą użytkownika.

Niezbędne

COOKIEEYE-CONSENT - 1 rok - CookieYes sets this cookie to remember users consent preferences so that their preferences are respected on their subsequent visits to this site. It does not collect or store any personal information of the site visitors.
_GRECAPTCHA - 1 rok - This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
woocommerce_items_in_cart - sesja - WooCommerce sets this cookie to record if there are any items in the WooCommerce shopping cart.
woocommerce_cart_hash - sesja - This cookie is set by WooCommerce. The cookie helps WooCommerce determine when cart contents/data changes.

Funkcjonalne

Pomagają w udostępnianiu treści w mediach społecznościowych i innych funkcjach stron trzecich.

Analityczne

Pozwalają zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z witryny.

Wydajnościowe

Pomagają analizować wydajność witryny i poprawiać doświadczenia użytkowników.

Reklamowe

Dostarczają spersonalizowane reklamy i śledzą skuteczność kampanii.