Czasami jedną rozmowę pamiętamy latami, mimo że trwała krótko. A czasami rozmawiamy z kimś latami i nie pamiętamy nic. Bo zapominamy, że w rozmowie z innym człowiekiem nie liczą się tylko same słowa. Gdy wczujemy się w daną rozmowę, to zobaczymy, że słowa to tylko cześć naszej komunikacji z innym człowiekiem, że są one tylko dodatkiem. Jest jeszcze ton głosu, patrzenie w oczy, uwaga, ruch ciała, przerwa między zdaniami, czasami cisza. Dopiero to wszystko składa się na całość. Bo w sumie zobaczymy, że same wyrazy pochodzące z umysłu mało znaczą. Ważniejsze jest dla nas to, jak czujemy się w trakcie rozmowy, jak odbieramy przestrzeń w której jesteśmy, i jak odczuwamy daną osobę. To to decyduje o tym, którą rozmowę pamiętamy, a nie jakieś tam wyrazy.

sty 8, 2021 | Życie

Twoje preference plików cookies

Używamy plików cookie własnych i stron trzecich, aby usprawnić nawigację, analizować korzystanie z witryny, zapamiętywać preferencje użytkownika oraz dostarczać spersonalizowane treści i reklamy. Pliki cookie stron trzecich są zapisywane wyłącznie za zgodą użytkownika.

Niezbędne

COOKIEEYE-CONSENT - 1 rok - CookieYes sets this cookie to remember users consent preferences so that their preferences are respected on their subsequent visits to this site. It does not collect or store any personal information of the site visitors.
_GRECAPTCHA - 1 rok - This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
woocommerce_items_in_cart - sesja - WooCommerce sets this cookie to record if there are any items in the WooCommerce shopping cart.
woocommerce_cart_hash - sesja - This cookie is set by WooCommerce. The cookie helps WooCommerce determine when cart contents/data changes.

Funkcjonalne

Pomagają w udostępnianiu treści w mediach społecznościowych i innych funkcjach stron trzecich.

Analityczne

Pozwalają zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z witryny.

Wydajnościowe

Pomagają analizować wydajność witryny i poprawiać doświadczenia użytkowników.

Reklamowe

Dostarczają spersonalizowane reklamy i śledzą skuteczność kampanii.