Sztuczny uśmiech, …

maj 2, 2020 | Przemyślenia

Sztuczny uśmiech, jest najmocniejszą odmianą fałszu.
Udawana pomoc, jest największym kłamstwem człowieka.
Toksyczna miłość, jest najbrzydszym uczuciem między ludźmi.
Spełnianie innych oczekiwań, jest najcichszą śmiercią naszych marzeń.
Patrzenie w oczy gdy kłamiemy, jest najobrzydliwszą obserwacją.
Sztuczne łzy, są najbrudniejszymi kroplami wody.
Nieszczere przytulenie, jest najgłębszym wbiciem noża w plecy.
Słowo kocham gdy kłamiemy, jest najohydniejszą obłudą człowieka.
Udawana uwaga, jest najgorszą odmianą braku szacunku.
Fałszywy przyjaciel, jest najniebezpieczniejszym człowiekiem na świecie.
Przyczynianie się do cierpienia innych, jest największym grzechem człowieka.

Twoje preference plików cookies

Używamy plików cookie własnych i stron trzecich, aby usprawnić nawigację, analizować korzystanie z witryny, zapamiętywać preferencje użytkownika oraz dostarczać spersonalizowane treści i reklamy. Pliki cookie stron trzecich są zapisywane wyłącznie za zgodą użytkownika.

Niezbędne

COOKIEEYE-CONSENT - 1 rok - CookieYes sets this cookie to remember users consent preferences so that their preferences are respected on their subsequent visits to this site. It does not collect or store any personal information of the site visitors.
_GRECAPTCHA - 1 rok - This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
woocommerce_items_in_cart - sesja - WooCommerce sets this cookie to record if there are any items in the WooCommerce shopping cart.
woocommerce_cart_hash - sesja - This cookie is set by WooCommerce. The cookie helps WooCommerce determine when cart contents/data changes.

Funkcjonalne

Pomagają w udostępnianiu treści w mediach społecznościowych i innych funkcjach stron trzecich.

Analityczne

Pozwalają zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z witryny.

Wydajnościowe

Pomagają analizować wydajność witryny i poprawiać doświadczenia użytkowników.

Reklamowe

Dostarczają spersonalizowane reklamy i śledzą skuteczność kampanii.